Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Золотухіна Н.А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Золотухіна Н.А. 
Культурно-стильова своєрідність образа кримської природи: автореф. дис... канд. культурології: 26.00.01 / Н.А. Золотухіна ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено художньо-стильові модуси в образі кримської природи у творчості художників XIX - XX ст. Розглянуто проблему зв'язку культури та людини, людини та природи як першої, основної форми буття. Розкрито значення категорії художнього образу. Обгрунтовано тезу, згідно з якою художньо-стильові модуси - основа формування цілісної художньої системи освоєння світу. Увагу приділено образу Криму у творчості українських і російських художників - значному явищу у культурному полі України (І. Айвазовського, С. Свєтославського, С. Васильківського, В. Орловського, І. Труша, А. Куінджі, К. Богаєвського, М. Волошина). Розглянуто новаторство Ф. Васильєва та О. Купріна у створенні символічного образу кримської природи. Обгрунтовано ролі М. Самокиша, організатора школи кримського образотворчого мистецтва та М. Барсамова, першого дослідника кримського пейзажного живопису як провідні. Розглянуто творчі портрети видатних кримських художників, а саме: Ф. Захарова, Я. Басова, В. Толочка, В. Бернадського. На підставі аналізу робіт Ф. Захарова зроблено висновок щодо синтезу реалізму й імпресіонізму в його художній картині світу, розкрито глибокий зв'язок Людини та Природи. Обгрунтовано художньо-стильове різноманіття творчого методу Я. Басова, романтичний модус його акварелей. На підставі культурологічного аналізу творчості В. Толочка та В. Бернадського розкрито гуманістичний характер їх образного світу, основою якого є художня правда, її запропоновано розглядати як синонім краси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР-6Крм)5/6-390 + Щ147.63(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА366347

Рубрики:

      
2.

Золотухіна Н.А. 
Поетика новел М.С.Гумільова 1907-1909 рр.: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.02 / Н.А. Золотухіна ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано поетику та жанрові особливості малої прози М.С. Гумільова 1907 - 1909 рр. Показано важливу роль у цих творах символів, інтертексту, автоінтертексту та міфопоетики. Доведено, що новели М.С. Гумільова стилізовані під новелістику італійського Ренесансу, лицарські романи, романтичну новелу XIX ст. Виявлено їх подібність за структурою, а також єдність на рівнях поетики та концептуалізації, що пояснює задум письменника об'єднати новели у книгу "Тень от пальмы". Новелістику М.С.Гумільова 1907 - 1909 рр. розглянуто в широкому контексті творчого доробку письменника періоду межі століть: літератури символізму та постсимволізму. Виявлено тісний зв'язок малої прози даного періоду з релігійно-філософськими та художньо-естетичними концепціями М.С.Гумільова, з його прагненням створити нову естетику акмеїзму. Доведено, що дані твори є важливою частиною єдиного "тексту" автора. Зроблено висновок, що новелістика М.С.Гумільова своєрідно відображає загальні тенденції розвитку літератури "срібного століття": процес оновлення історично сформованих жанрів новели за допомогою стилізації, інтертексту, автоінтертексту, міфопоетики та широкого використання символіки. Висвітлено суттєвий внесок М.С.Гумільова у розвиток модерністської літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)5-4 Гумільов, М.С. 534 +
Шифр НБУВ: РА352721

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського